Використовуйте професійне обладнання та інструмент з гарантією!

Купуючи обладнання та інструмент, будьте впевнені в його якості!


Все обладнання та інструмент, представлені в асортименті BMART, має гарантію згідно гарантії заводу-виробника, що підтверджують зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів.

Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 99 місяців в залежності від сервісної політики виробника.

У кожній номенклатурі обладнання та інструменту зазначено термін гарантійного обслуговування.

Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон «BMART».

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Крім цього зверніть увагу, що діє сервіс післягарантійного обслуговування, що включає в себе експлуатаційні заміни витратних матеріалів, негарантійний і післягарантійний ремонт.

 

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
Адреси та телефони сервісних центрів Ви можете знайти на гарантійному талоні.

Термін ремонту визначається авторизованим сервісним центром та залежить від виду поломки і складності ремонту.

Так само Ви можете отримати гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування у BMART.


Процедура гарантійного обслуговування BMART:

  1. Надішліть запит на гарантійне обслуговування на будь-який контактний e-mail або зв'яжіться з нами.
  2. Протягом 4-х робочих годин з Вами зв'яжеться оператор
  3. Узгодження часу і місця діагностики обладнання
  4. Виїзд фахівця
  5. Гарантійний ремонт або гарантійна заміна
  6. Ваше обладнання в повному порядку!


Процедура сервісного обслуговування і ремонту BMART:

  1. Надішліть запит на сервісне обслуговування і ремонт на контактний e-mail або зв'яжіться з нами.
  2. Протягом 4-х робочих годин з Вами зв'яжеться оператор
  3. Узгодження часу і місця діагностики обладнання
  4. Узгодження термінів і вартості проведення робіт
  5. Сервісне обслуговування та ремонт
  6. Ваше обладнання в повному порядку!


Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • Модель
  • серійний номер
  • гарантійний термін
  • дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

 

У яких випадках гарантія не надається?

У гарантійному ремонті може бути відмовлено, якщо:

  • порушення гарантійних пломб
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
  • неправильно заповнений гарантійний талон
  • серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу (якщо є), змінений, стертий або не може бути встановлений


Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • програмне забезпечення (якщо є), яке не входить в комплект виробу